Вітаю Вас Гость | RSS

Центр Ремонту Мобільних Телефонів

Четвер, 06.05.2021, 02:47
Головна » Статті » Мої статті

Муртазін: казка закінчується, Apple перетворюється на звичайного виробника
Провідний аналітик Mobile Research Group Ельдар Муртазін поділився думками щодо безлічі скандалів, які супроводжують вихід iPhone 5. За його словами, Apple ще не усвідомила, що без Стіва Джобса компанії вже багато чого не будуть прощати. «Харизма Джобса служила для Apple, багато років щитом - його любили і однаково сильно ненавиділи. Але в ньому визнавали людину, яка здатна на різкі вчинки », - зазначив експерт.

Як вважає Ельдар Муртазін, заміни Стіву Джобсу в корпорації немає, тому вона поступово втрачає той ореол, який навколо компанії створив її співзасновник. «На жаль, ця казка закінчується, і Apple, перетворюється на ще одного виробника - великого, успішного, але без будь-якої магії», - пише журналіст Mobile-Review.

Ельдар Муртазін відзначив, що головний дизайнер компанії Apple Джонатан Айв повинен був міняти зовнішній вигляд розроблювальних апаратів під запити і бажання боса. Тепер же у нього немає такого контролю.

Торкаючись шлюбу в iPhone 5, провідний аналітик вказав на принципово іншу бізнес-модель, якої дотримується Apple, на відміну від конкурентів. Компанія змушена в умовах найсуворішої таємності виробляти величезні партії телефонів, які вона просто не в змозі протестувати до початку продажів. Фактично в ролі бета-тестерів Apple, усвідомлено використовує перших покупців iPhone. Через два-три місяці, коли корпорація збере достатньо відгуків про проблеми з новинкою, вона вирішить основні з них, впевнений Ельдар Муртазін.

Здавалося б, при такому підході Apple, ризикує втратити чималу частину покупців. Однак поки через створеного Стівом Джобсом казкового іміджу про падіння продажів компанія може не турбуватися. Навіть повна непрацездатність iPhone 5 не призведе до зниження попиту на модель, вважає Ельдар Муртазін.

Не надто хвилюють Apple, і втрати, пов'язані з поверненням дефектних апаратів. Справа в тому, що за шлюб повністю відповідають постачальники комплектуючих. Більш того, партнери американського виробника, що поставляють деталі для iPhone 5, зобов'язуються сплатити за кожен дефект «неустойку» в розмірі від двох до п'яти цін бракованого компонента, пише російський журналіст. Що стосується проблем з мерехтливим екраном і появою плям при натисканні на нього, то це поодинокі випадки заводського браку, які просто змусять посилити перевірку на етапі складання. Проблема з облізлим корпусом - це конструктивний недолік, який вирішать на виробництві протягом пари місяців, впевнений Ельдар Муртазін.

«Безумовно, кожна проблема, яка виникає в будь-якому продукті Apple, набуває перебільшений масштаб через те уваги, що приділяють компанії як ЗМІ, так і самі покупці», - пише аналітик. До такої перебільшеної проблемі він відніс картографічний сервіс Apple. За словами Ельдара Муртазіна, в США навігацією хоча б раз на тиждень користуються лише близько 7% користувачів. В інших країнах це показник ще нижчий. Особливу роль карти при виборі iPhone і IPad не грають, оскільки завжди є можливість встановити альтернативне додаток, додав експерт. До слова, один з хакерів повідомив, що йому вдалося портувати на IOS 6 карти Google з прошивки IOS 5.1. Правда, працюють вони тільки на зламаних апаратах.
Категорія: Мої статті | Додав: Admin (28.09.2012)
Переглядів: 663 | Теги: iPhone і IPad, Стіву Джобсу, apple, iPhone 5, iOS 5.1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Статті по темі
  • Старший прайм ASUS Transformer Pad Infinity
  • Explay Titan класичний телефон на три SIM-карти
  • Pantech представив свій 5,3-дюймовий Android смартфон з 4-х ядерним процесором
  • Огляд Samsung Galaxy S II
  • Планшет-телефон Samsung Galaxy Note N7000 16GB
  • Як відрізнити китайську нокію від оригінальної?
  • Nokia 6233
  • Комунікатор HTC One X Glamour
  • Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    html counterсчетчик посетителей сайта